Στη θεματική ενότητα "Δημιουργώ και καινοτομώ" των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, ασχοληθήκαμε με το δικαίωμα των παιδιών στη ΜΟΡΦΩΣΗ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
4. Δημιουργήθηκε ένας κοινός κώδικας επικοινωνίας για την αναζήτηση των μερών που μπορούμε να διαβάσουμε ένα βιβλίο. Φτιάχτηκε μία ακόμα αλυσίδα σχολείων όπου το ένα σχολείο προκαλούσε και το άλλο σχολείο 'έσπαγε' τον κώδικα για να βρει το μέρος όπου μπορούμε να διαβάσουμε ένα βιβλίο.
Αλήθεια, πού μπορώ να διαβάσω ένα βιβλίο;
(Η φωτογραφία είναι ενδεικτική)
5. Τα σχολεία χωρίστηκαν σε ζευγάρια και επέλεξαν από κοινού ένα βιβλίο με θέμα το περιβάλλον. Το διάβασαν και ζωγράφισαν από κοινού στο colorillo.
https://jamboard.google.com/d/1wxfBeAqT-YLqyN1j9ZyJuh4j_E6tAzvbTLx6B3qBY_c/viewer?f=0
(Η φωτογραφία είναι ενδεικτική)
6. Ασχολήθηκαν με την τεχνική των μικρών βιβλίων ΦΡΕΝΕ.
Το Δάσος των μικρών βιβλίων Φρενέ
(Η φωτογραφία είναι ενδεικτική)
7. Δημιουργήθηκε Λογοτεχνική Λέσχη με συνεντεύξεις των παιδιών από τη συγγραφέα Νικολέτα Καπίλλα και τη νηπιαγωγό Γαρυφαλλιά Τεριζάκη.
Artful Radio: εδώ μπορείτε να ακούσετε τις παραπάνω συνεντεύξεις
8. 1ος ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ όπου δημιουργήθηκε μια ιστορία από κάθε σχολείο βάσει των τίτλων των βιβλίων που διάβασε το κάθε σχολείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου